Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)

Els passats dies 5, 6 i 7 de juliol es va realitzar a Barcelona el Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) i diversos membres del grup de recerca van participar-hi.

• Comunicació:

Marqués, L. ; Esteve-González, V.; Sánchez-Caballé, A.; Cela; J. i Holgado, J.(2016) Criteris de disseny per a l’ús del portafolis digital en la recollida i la validació d’evidència en les pràctiques externes. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació. Barcelona, Espanya.

• Pòster:

Palau, R.; Lazaro, JL. & Gisbert, M.(2016) Una experiencia de creación REA digitales en la escuela por parte de futuros docentesCongrés Internacional de Docència Universitària i Innovació. Barcelona, Espanya.

• Sessió Monogràfica:

Lázaro, JL.; Gisbert Cervera, M.; Palau, R. & Esteve-González, V.(2016) Una estratègia per a la formació i avaluació de la competència digital dels docents. Barcelona, Espanya.

logo_CIDUI_2016

Els comentaris estan tancats.