COMDID

logo_CIDUI_2016

Nova comunicació a congrés

Els passats dies 5,6 i 7 de juliol,a Barcelona, es va realitzar congres CIDUI 2016. En aquest s’hi
va presentar una comunicació resultant d’aquest projecte.

UT

Nova publicació

S’ha publicat l’article proposat a la revista:Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l’Educació.


Presentació | Objectius i Metodologia | Resultats

COMDID: Estratègia formativa per al desenvolupament de la competència digital docent.
La formació dels futurs mestres ha de trobar l’equilibri entre la formació teòrica i la pràctica, intentant que aquesta darrera sigui el més propera possible a la realitat que trobaran als centres educatius, un cop comenci la seva trajectòria professional. Aquesta realitat l’entenem com un context complex i canviant sobre el qual cal indagar per tal de transformar la pràctica a partir d’una anàlisi crítica i reflexiva que afavoreixi la innovació i la millora constants. El treball col·laboratiu entre el professorat universitari i els docents que desenvolupen la seva activitat professional als centres educatius d’infantil i primària esdevé una combinació ideal per potenciar el treball per competències i llur desenvolupament, alhora que faciliti la creació de coneixement vinculat a la pràctica real dels futurs mestres. Poder treballar la teoria amb simulacions d’escenaris educatius reals afavorirà l’excel·lència en el procés de formació inicial del doble grau de mestre.
Participants:
Mercè Gisbert Cervera Universitat Rovira i Virgili
Mar Camacho Martí Universitat Rovira i Virgili
Francesc Marc Esteve Mon Universitat Rovira i Virgili
Juan González Martínez Universitat Rovira i Virgili
José Luis Lázaro Cantabrana Universitat Rovira i Virgili
Janaina M. de Oliveira Universitat Rovira i Virgili
Teresa Sancho Vinuesa Universitat Oberta de Catalunya
Héctor Viñas Sauch Departament d’Ensenyament
Programa d’ajuts:
agaurlogo argetRef. 2014 ARMIF 00039